"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, September 6, 2013

:: kesedihan melanda lagi ::

 
malam tadi dapat panggilan dari syarul... dan dia bagitahu abah dia demam panas...tak lama pada tu dapat mesej abah da kena masuk hospital dan kena tahan di wad...pagi pagi subuh masa ana nak siap pergi sekolah syarul call lagi bagitahu abah kena masuk icu dan tenat.. sedih rasa nak menanggis masa tu juga tapi ana nak kuat tak nak menanggis sampai syarul dengar sebab dia sendiri tengah bersedih..tidak lama lepas tu dapt mesej panjang dari kakak no 2 dia.. "pg ni abah kena operte apendiks pecah,yg kmi risau tknn drh rendah abah x stabil pastu plak paru2 x ley pam cam biasa..kali ni bius penuh jd dktr pesan apa2 bleh jd,mak kate klu bolh abg blik" sedih gila baca mesej ni...dalam pukul 9.30pg dpt msj dari adik syrul... "abah sdar  x sdar dokter kate bt oprte hrpn 50-50 hrpn ke arah kematian lbih tgi..dorang suruh bersiap sedia" tak lme pastu dapt msj dari adik syarul lagi..kate abah masuk da bilik bedah..
tunang ana baru je balik dari gemas hati tak tenteram risau semua ada....alhamdulillah dlam pukul 1 tadi abah keluar da dari bilik bedah tapi dokter bagi abah rehat 2-3 hari tak bagi sedar lagi..
harapan tinggi untuk abah sembuh selepas ni...
dugaan 1-1 datang menimpa...
Ya Allah hanya pada mu aku berserah kau mengetahu dalam segala hal..permudahkanlah dugaan yg engkau berikan..berilah sedikit kekuatan untuk hambamu yang lemah ini lalui.. sesungguhnya engkau maha besar




bye.. hati ini risau juga walaupun dia bakal bapa mentua..


4 comments:

awEEN said...

ana..xboleh nak ckp ape selain bersabar je..kuatkan semangat ek..

Sya Mimie said...

ana, tunang ana bertugas di kem gemas ke???

ana raihana said...

erm tu la bersabar je la carene..dugaan kan...
tunang ana kerje kat pd akan bertukr ke gemas dlm tahun ni

ana raihana said...

erm tu la bersabar je la carene..dugaan kan...
tunang ana kerje kat pd akan bertukr ke gemas dlm tahun ni

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link