"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, September 4, 2013

:: banyak dugaan yg diberi ::

dugaan apa lagi yang Allah nak diberi pada hambanya selagi dia tahu hambanya ni layak diberi dugaan..mungkin semua ada baiknye selepas dugaan itu..
ya nak kahwin tinggal 2 bulan je lagi dugaan yg ana terima banyak sangat...1-1 datang dan pergi..
adik beradik pun boleh bergaduh pasal ni...sori kat syarul sebab banyak menyusakan dia..saya tak nak benda ni terjadi saya cuma nak selamtkan keadaan...
k la bye



mood duk kelaut je cam ne nak setle masalah..
syarul pulak nak pindah kem lagi jauh memang seronok la cerita dia kan... duduk bujang la lepas kahwin ni..aduhai

3 comments:

awEEN said...

sabar ye ana..kuatkan semangat!
btw, tunang kene posting mne..

Sya Mimie said...

sabar ye..nak kawin ni memang bnyk dugaan. tak terlepas semua tu. memang stress..
tunang ana bertugas dimana?

ana raihana said...

pd je tmpt keje die..nak posting ke gemas plak ni..lagi jauh,,,,mmg pjj la jawabnye

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link