"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, September 2, 2013

:: baju nikah ::


ai kawan kawan...macam mane nak buat baju nikah yg cantik cantik ni..pening la...
tengok kat internet ni mcm2 rekaan ade....
2 bulan je lagi kain baju nikah tak cari lagi..alaaaaa
pening

2 comments:

Sya Mimie said...

baju nikah saya beli yang dah siap je.. lagi senang..
sekarang ni bnyk jual baju lawa2..

awEEN said...

sy yg lambat lg pon dah tmpah ni hihi..xpe2 ana..smpat lagi..baju siap pon byk yg cantik2 untuk nikah ni..jgn riso k

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link