"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, September 14, 2013

:: alhamdulillah sekali lagi ::

 
hai kawan-kawan ana baru je balik dari Kedah..penat sangat... duduk sana seminggu okey lama kan...bukan sengaja gatal nak pergi ke sane...bajet 2 hari je tapi da abah dia masuk icu tengok plak mak dia sedih je tu yg sambung cuti tu.. yang sedih plak balik je dari sane aduhai kerja melambak lambak ambik ubat ko ana..
abah kat icu sedih tengok ...tahan nak menanggis..wayar sane sini


ni abah hari ni da keluar icu msuk wad biasa...
dengan anak menakan....penat penat pun stil layan anak menakan dia denganbaik sabar je la
muka baru bangun tido kat hospital

ana merasa gak la sekali lagi tido kat hospital..dulu da merasa ni merasa lagi...tapi tak tido pun syarul yang tido kat hosptal tu..ana duk jalan jalan sekeliling hospital 2 3 pagi beranikan hahaha...

k la semoga abah mentua cepat sembuh amin......





bermula sudah kerja yang banyakd alam masa sama kena buat persiapan lkahwin jugak..tunggu borang syarul siap...baru boleh prosit

2 comments:

ayut said...

moga selamat ayah mentua yer..amin..

ana raihana said...

amin amin

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link