"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, August 2, 2013

:: terajin sudah :: ini dia cerita nya...

assalamualaikum..ai sudah masuk malam ke 26 romadhan cepatnya masa berlalu...begitu cepat juga untuk ana mengira hari untuk mengakhirkan zaman bujang...3bulan lagi ye kawan-kawan...tapi mood masih mood nak beraya jadi tinggalkan hal kahwin sekejap...huh
sudah 2 3 malam ni ana duk menjahit baju...bukan baju sepasang tapi pasang manik dekat baju je...


ha nampakkan ..ana baru baru nak belajar pasang manik tengok orang nak bermanik kita pun nak..hihi tapi tak siap lagi..tadi pergi beli manik salah saiz plak...ngade betul kalau tak da siap da malam ni....

k la bye... lepas ni nak update persiapan raya yang terakhir.....
tunggu en tunang sebab x dan nak berbuka sama lagi..... sedih :(

1 comment:

ayut said...

tahun ni pon takde jgk buka puasa sama dgn en tunang kita..huhuhu..jauh di perantauan sana tu ha..baju raya pon takde lg.tak tahu la bila nk ada ye ntah...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link