"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, July 29, 2013

:: shoping raya la sangat ::

ai semua..hari ini genap 20 hari kita berpuasa ....sungguh sekejap sekali ya.....lagi 10 hari je inShaAllah kalau di panjangkan umur...
sabtu lepas ana pergi la bershoping baju raya adik dengan tunang ana...bajet nak berbuka sekali la konon..tapi berbuka di tepi tangga jj bukit tinggi..kelakar rasanya sebab kedai kat sana semua penuh...just beli air kat dalam jj tu pastu terus bayar dan ngam ngam azan magrib..erm tu je la rezeki pada masa tu..lepas tu terus pergi sembahyang magrib..masyaAllah penuh surau dengan muslim muslimat yg soleh solehah..seronok tengok...
lepas tu pergi la mencari barang lagi selepas tu...
cari kasut ana....cari kasut je sampai 2 jam tu pun ambik je la sebab tunang duk mengeluh je da penat...hahah

pastu terus balik tapi singgah kat teluk panglima garang berbuka kat situ(makan malam)

pastu sambung shoping dekat banting semula cari tudung dekat uptown lepas terus balik... tu baru dapat barang adik dan kasut ana...ana belikan tunang ana sampin dan butang baju..baju melayu dia da siap da...disebabkan tukar warna baju nikah jadi tunang ana pakai baju nikah tak jadi tu..jimat kan....sama ana gak pakai baju nikah tak jadi tu gak..sebab warna pun krim.... tu je la citernye...

minggu depan nak g shoping cari jubah untuk ana.....bersama dengan tunang tersayang lagi...hihihi

tren tudung dan baju untuk raya nanti hahah



No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link