"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, July 21, 2013

:: saya tak minta pun.. tapi...


salam... sedih dipagi hari ni..ha ni lagi alkisah bila kena tuduh ..ana tak minta pun ape-ape kat tunang ana tu barang berharga ke ape ke...pernah minta tapi x pernah dapat..sebab tunang ana tak nak manjakan ana dengan kemewahan dia cakap usaha sendiri,kalau abg nak bagi ayg x minta pun abg da bgi.....tapi bila dituduh ana perhabis duit tunang ana ..ana rasa kesal sangat.... bulan bulan puasa ni duk kena fitnah je la....
semoga orang tu terang hati dan Allah tunjukkan jalan yg benar....

4 comments:

izaFiza said...

Sabar Ana. Biasalah manusia yg dengki macam2 cara akan dibuat agar orang sakit hati. Buat tak tahu jer. =)

ada mokhtar said...

Sabar... Think positive dear.. Anggp ini dugaan . Lama2 diam la yg buat fitnah tu

ros_reeza said...

sabar.. jangan berhenti berdoa. moga tiada lagi cakap cakap yang tidak enak.

ayut said...

kena fitnah ea,...takpelah..sabar yer..dugaan smua tu..janji ana tak buat dh ea..kuatkan semangat tau ^^

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link