"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, August 5, 2013

:: berbuka bersama ::

assalamualaikum semua...hari ini 27 ramadhan...lagi 3 hari je inshaAllah kita umat islam akan beraya...
ok semalam ana sempat untuk berbuka yg terakhir dengan tunang ana...walaupun dia kelam kabut nak masuk balik kem sebelum pukul 10... lepas buka anta ana balik terus dia balik kem..sebelum buka sempat meround mencari baju ana pilihan dia..hihi tengok muka bosan tak boleh blah...ye r perempuan kalau duk pilih pilih lama lama tak jadi beli..hahaha
masa berbuka ambik nasi berlauklah macam biasa..yang tak boleh blah hal tunang ana ni r..ok situasi
 makan kat kedai makan tepi jalan je..huuh

tengah azan ni...tunang ana duk tengok jam lepas tu ana tanya

ana : kira detik nak berbuka ke?
tunang : kat sini buka pukul berapa?
ana : 7.32..habis azan boleh la buka..

lepas je habis azan sepatutnya baca doa lepas tu minum o makan kurma..ni tak tunang ana duk main tarik tali suruh baca doa berbuka dan doa makan..sadis

tunang : tahun lepas abang da bacakan doa berbuka,tahun ni ayang plak...
ana : ai macam tu pun boleh ke..ntah ape ape la abang ni

pastu tunang ana duk gelak tak boleh blah orang semua da berbuka lama kiteorg baru nak baca doa berbuka....teruk perangai huhuhu...
tp tengok dia gelak rasa cam bahagia r..hahaha

esok nak ambik tunang hantar dia ke stesen komuter plak..tunggu untuk cerita esok..hihi

daaa



1 comment:

POP said...

Cik POP ajak join segmen :) Jom join :)

http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/2013/08/segmen-ucapan-hari-raya-blogger.html

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link