"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, May 28, 2012

curi-curi baca...

assalamualaikum..ai ia pehabaq semua..sihat kan..
erm hari ini ana duk merayau cari itu cari ini..buat buku BSN... pergi fask borang email itu email ini..banyak sangat kerja.. pergi cek gigi.. hihi dan last tadi pergi ke promosi rorine...not badd la harganya..tapi sebab da shoping masa kat kampung tu kenalah pejam mata untuk kat sini hihi
ok tajuk entry tu curi-curi baca apa dia? hihi
ana ni kadang-kadang kalau mood boring melanda ana akan buka fb syarul tu.. tengok apa yang menarik like pada yang suka..haha suka hati kan ceroboh orang punya.. kalau dulu ana memang sorok-sorok pasword ana untuk syarul tapi sekarang da tiada rahsia untuk kami.. bila ana da curi-curi baca dan tengok jadi tengok juga la inbox dalam fb tu.. ada sorang kawan dia ana tak kenal la sape.. dia tanya macam ni kat syarul tu..

kawan syarul : ko da kwin ke?
syarul : blum lagi
kawan syarul : dh gambar sapa dalm fb tu
syarul : gambar tu..gambar bakal tunang

.......
dan seterusnya panjang lagi la dia dok cerita..hihi.. jahat kan..tapi bagi ana macam sweet plak..sebab ana kenalkan kat kawan-kawan siapa syarul ni pun masih lagi kata kawan rapat..hihi..
abang jangan marah...

tu je nak cerita hihi.. walaupun banyak sangat dugaan kami insyaAllah akan ada hikmahnya..sabar dengan penuh penantian..

salam

1 comment:

Unknown said...

Amboi..tak aci tau. dosa :p

mai-mai tukar link