"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, March 6, 2012

:: mimi buat hal lagi ::

mimi buat aku sakit je..kering terus aku bulan ni...tengah sedap-sedap minum selepas menghabiskan duit untuk mimi gak..nak balik tu mimi buat dengan tak boleh start aiyowak..masalah besar...
betri kereta boleh kong..perempuan perempuan...
yg biru tu bukan mimi...mimi duk depan kerete biru ni..kena jumper bg betri mimi tu ade power..haha.... bila da jumper sambil perkena teh tarik mamak baru la mimi boleh hidup..n than esoknya aku pi servis beteri mimi tu..alhamdulillah da ok..masalh problem lagi bila aircond plak x berfungsi...
esok jawabnya memang aku mermpit lagi la...sebab nak bawa mimi g bengkel...
dalam masa aku sesak-seka ni mR hati pun buat aku susah hati..sedih sangat...1 malam aku tak tido..aku naggis je..
ai perempuan perempuan...

k la luv i cinta

No comments:

mai-mai tukar link