"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, March 6, 2012

:: family day kononya::

salam blogger..sejak 2 menjak yang mengatakan aku tak jadi bertunang ni..aku rasa malas nak updte entry terbaru..kalau nak bercerita tentang cerita dan perkara banyak benda yang aku nak share..erm ok part 1...
ari ahad lepas klinik-klinik kerajaan kat kuala langat telah menganjurkan satu program family day katanya..tapi bagi aku kalau family day mesti ada aktiviti bersama keluarga masing-masing...ini idaknya..huhu sebab just ada pertandingan memancing itu pun siap orang luar yang tidak berkenaan turut hadir dan menyertainya...dan yang menang serta bertuah pun dari kalangan orang luar...



keliling tasik tu penuh manusia yang berlumba-lumba utnutk mendaptakan ikan tersebut..huhu bayar rm30..kalau memang dapat rm 2012....untung ma...malangnya family aku bukan nak kata tak dapat ikan..umpan pun  tak dimakannya..haha lawak plak...

ptgnye g berdating dgn mR hati...aiyo wak sepanjang jalan pergi dan balik diam je..g alamanda tgk citer cinta kure-kure..tak best langsung sebab tengok mR hati yang monyok je...aishk...spoil tol...haha
aku tak tahu la ape salah aku dia cam tu...k la...bye

luv is cinta..
sekarang da okey da dengan dia..tapi macam ade something yang tak kena..
sedangkan lidah lagi tergigit..ni plak manusia yang sering bercakaran...

No comments:

mai-mai tukar link