"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, February 27, 2012

:: perempuan murah air mata::

assalamualaikum..dimulakan dengan salam....hari ini aku cuti kecemasan..atas sebab aku tak boleh mengajar dalam keadaan yang tension dan menanggis...seriusly aku menanggis dari malam tadi sampai la ke petang tadi..
nangis sebab mR hati masuk hospital tanpa pengetahuan aku..memang terbaik..aku call die mesej dia dari subuh semalam..risau sampai nanggis...malam tadi tengah2 mlm die mesej yang dia baru je keluar wad....aku rasa macam diri ini tak diperlukan je lagi....
lagi sebab aku naggis aku tak nak la cerita kat sini biarlah ianya aku sorang tahu..

seriusly aku tak tahu la knp rasa sedih gile...ke perempuan ni memang mudah nak mengalir air mata..aduhai..tak syok la cam ni....

sekrang okey sikit tak tahu malam-malam ni macam mana...

No comments:

mai-mai tukar link