"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, December 3, 2011

:: taniah en s ::

ai semua bertemu lagi kita pada hari sabtu yang cerah ini...aceh ayat....
ok berbalik pada tajuk entry tu..aku tujukan kepada mR hati aku..sebab dapat kenaikan pangkat hari ini..sedih gak aku sebab tak dapat nak pergi tengok...aku ade majlis lain hari ini..
dia antara 34 yang dinaikkan pangkat pada tahun ini..erm...


mR hati : kalau orang da berkahwin yang pakaikan pangkat isterinya sendiri ikut protokol..kalau belum berkhawin yang pakaikan pegawai sendiri..
aku: owh bakal tunang tak boleh pakaikan ke..hihi
mR hati : mesti seronok kalau sayang yang pakaikan pangkat..
aku: tunggu da jadi isterilah nanti syg pakaikan pangkat untuk abang..kalau ada rezeki lagi..

taniah sayang!! 



No comments:

mai-mai tukar link