"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 1, 2011

:: da balik ::



aku : ayg tak sabar nak tunggu abg balik..rindu sangat-sangat.. 6..13pm
mR hati : abg da balik.. 8.44pm......

seriusly aku rasa nak naggis je..tak tahu kenapa ntah...gembira kot..ntah la..
selalu aku kena tinggal juga tapi tak la macam ni ... padahal baru 2 hari dia tinggalkan aku..tapi aku rasa macam da lama sangat-sangat..
rindu sangat ...
tak tahu nak cakap cam ne ntah...sedih pun ade..
tak boleh di kata kan dengan kata-kata ....

2 comments:

LydSunshine said...

Awk.. sama la.. Suami saya pun outstation baru balik semalam. Rasa tak keruan sgt bila dia takde. Pdhal sebelum ni biasa je dia otustation.

ana raisya said...

hihi.. ni da tunang lagi le..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link