"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, December 3, 2011

:: kenapa rindu ::

erm rindu lagi...aishk ...kihkih...

jumaat

 mesej....
aku : ayg tak sabar nak tunggu abg balik..rindu sangat-sangat.. 6..13pm
mR hati : abg da balik.. 8.44pm......


call...

aku: abang kenapa syg duk rindu kat abg je ni....ade ape-ape ke...
mR hati:..abang pun rindu kat sayang juga..
aku:rase macam nak naggis je tau..
mR hati: syang jangan macam ni...sayang rindu abang sebab..makin hari makin sayang..selalu duk mesej n call..sekarang tibe-tibe je tak mesej tak call...kena tinggal plak..tu yang jadi lagu tu..
aku: nak naggis boleh tak...
mR hati: jangan la...abang kan ade ni..
aku: ari ni sampai ahad je..pastu keluar lagi..
mR hati: sayang.....abang sayang kan sayang....abang keluar pergi kerjakan..

haha tu la aku kalau mood mengade datang..haha...tapi itulah juga kenyataan nya..kadang-kadang pening mR hati duk nak melayan...tapi dia tetap sabar je...itu yang aku makin sayang dia..
sayang untuk selamanya.....

wink wink *****

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link