"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, December 4, 2011

:: bulan 1 atau bulan 2 atau tiada bulan::

ai semua...erm letih hari sebab tadi pi rumah pak cik sedara..ade kenduri kahwin biasa la time cuti-cuti sekolah ni jadual pada hari sabtu n ahad penuh dengan kenduri kendara sanak saudara dan jiran serta kawan terdekat..huhu panjang sungguh mukadimahnye...
 tajuk entry tu...erm bulan 1 tahun depan ada cuti kan..bulan 2 pun ada cuti..bulan 3 bulan 4 tak tahu lagi..bulan satu cuti raya cina..bulan 2 cuti maulidur rasul dan thaipusam..
nak cari yang cuti umum nya panjang untuk e-day kami...
sebab kalau ikut cuti sekolah aku..memang la banyak..tapi mR hati susah nak dapat cuti..jadi dengan cara yang macam tu je mungkin tak ganggu kerja aku n mR hati....
jadi tarikh akan ditetapkan pada hujung tahun ni insyaAllah..:0...
aku da cadang untuk ambik tarikh raye cina tu..tapi bila mR hati duk bincag dgn akk2 die tu...akk die x nak..sebab anak-anak nya baru masuk sekolah..agak kelam kelibut..n mR hati pun baru je bernafas dari kursus... aku ikut je yg mana-mana..yang tu cume cadangan... sebab kerja aku bila da masuk pertengahan tahun lagi bertimbun-timbun..
sebab nak sangat dipercepatkan...gatal...erm sebab bila da setle semua jadi lega dan tak banyak sangat fikir da..boleh fikir lain je...


ok mulai malam ni..no mesej with mR hati..no call form him..mood sad..sebab 5-18/12/2011 mR hati masuk hutan ...rindu rindu..asihk..

No comments:

mai-mai tukar link