"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, December 6, 2011

:: no pink ::

wink wink no pink...no pink no pink again ok....untuk majlis tunang , nikah o bersanding tiada pink akan dikaitkan dalam majlis aku nanti..
padahal aku banyak tengok dorang yg gugurl suke warna pink kan...sape tak kenal warne pink tu...
tengok ni...
 ha ni la warna pink or bahasa melayunya merah jambu...huhu
sebab apa tiada merah jambu dalam majlis.......???
sebab mR hati tak suka langsung dengan merah jambu..jadi kalau aku pakai pink pun dia tak suka...selain dari warna tu die boleh terima..dia kata kalau pakai pink ni nampak jambu beno..ahaha klakar plak...
tapi bagi aku plak..warna tu da ramai sangat guna sebab ramai yg minat pink..aku tak berapa nak suka sangat...

jadi untuk majlis tunang nanti...

tale blue n purple ...amin..harap-harap jadi...

2 comments:

LydSunshine said...

Turquoise. Nice choice.

Epa Zarifa said...

hye dear, kite b2b from selangor jugak! jom exchange link nak?

http://epagroove.blogspot.com

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link