"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 15, 2011

:: kantoi plak ::

ai semua..b2b da buat persiapan apa? huhu
aku tak buat apa-apa lagi..stop untuk mencari dan memikir...
nak street untuk kelas.. dan kemasukkan budak-budak tahun depan...
berbalik pada entry aku tu..huhu
mR hati aku da terkantoi dengan makan kegemaran dia..
aku tak pasti dia malu nak bagitahu dan malu nak makan depan aku kot...
makanan kegemaran tu terlepas macam tu je bila di depan mata..haha

cam ni tadi aku duk mesej dgn kak long dia..

....................
.............................
.................
dok mesej-mesej tiba-tiba kak long dia tanya...

kak long : tahu dak dia (mR hati ) suka makan apa?
aku: laksa,kari n air limau suam...tu ja..
kak long : kami family semua tau dia suka petai..tak kira la sambai tumis petai la ulam petai ka..semua dia suka tapi ari ana mai umah km tgok dia macam mali nak makan petai awat ana tak makan petai ka?
aku : hahahahahahah (terbahak-bahak gelak kat umah) haha kantoi sudah..suka makan petai tapi malu nak makan..
kak long : ana x makan ptai ka..kami rasa dia pantang jumpa petai
aku : makan kak...
....................................
.................

kantoi plak mR hati aku rupa-rupanya suka makan petai dan juga ikan kering...ha kan lauk senang tu..huhu

memang sesetengah orang tu malu nak makan kalau kat depan orang ramai sebab berbau..
tapi ada sesetengah tu bantai je..
aku minat gak petai...tapi makan sikit je la...

to mR hati
"nanti abg balik..syg msk lauk udang tumis dengan petai na"...haha


kelakar plak...

No comments:

mai-mai tukar link