"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, December 16, 2011

:: tingkatkan stamina konon je ::

ai semua sekali blogger..
hari ini aku dari pagi duk mengeluarkan peluh aku yg duk malu kat dalm badan je tak keluar langsung..kihkih
pagi tadi sibuk mengemas kelas..ha nasib baik da selesai kelas tu..cantik tu tak la sangat tapi boleh la...
tu da setengah hari..
petang tido..haha
pastu bangun dari tido makan...teruk kan..cam ne badan tak debab..kihkih ye la dari pagi tadi tak makan kan..jadi perut tu krok krek krok krek la...kihkih
ok selepas da selesai makan semua bagai...aku pi buat tarian poco-poco ...
lama kot tak buat..keluar gak la peluh...pas poco-poco dalam 20 minit..sambung joging plak..45 minit...wa memang bersungguh-sungguh untuk kurus..ya aku da rasa badan aku ni da naik sangat...dagu pun da start berlapis..walaupun aku kawal permakanan aku..tapi stil naik gak...sebab tak bersenam..
peluh tak keluar jadi pasal tu berat badan sama je..lemak tu tak pecah...lepas je joging rasa la kesengalan badan ni sebab terkejut..haha tapi yang best badan jadi ringan je..pas tu malam ni mesti tido lena punya..
ok esok nak cadang lepas solat subuh pi joging 45 minit..n than kemas rumah...
lepas subuh joging kat jalan ke joging atas tilam..kita tunggu esok okey..kihkhi

hari ini hari jumaat..ya mR hati tetap tak balik lagi dari hutan..hari apa nak balik ni...
tunggu esok plak..tunggu dan terus menunggu..rindu yang terus merindu.....


luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link