"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, December 13, 2011

:: tinggal sikit je hari lagi ::

yA Allah..kalau dalam perkahwinan duk kena tinggal lama-lama cam ni..
macam ne la..mesti yg teman saban waktu air mata yang tiada henti..
sekarang pun jadi cam ni....
memang kami jarang jumpa jarang bertemu..tapi bila da tak contac langsung Tuhan je yang tahu cam ne rindu ni...
cepatlah masa berlalu..
sedih sangat...
bila kenangkan nasib kite..ade lagi yg kurang bernasib baik kena tinggal-tinggal berbulan-bulan..
cam ne cekal lah hati mereka tu kan...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link