"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 29, 2011

:: cerita 2011 ::

lagi 2 hari je kita akan ke tahun 2012...pejam jelik siang malam ...sekejap je da akhir tahun...tahun 2011 bagi aku tiada sangat yang berbea..huhu ye ke..ok jom tengok apa jadi...

bulan 1-2-3
 ok bulan 1 aku da buka sekolah macam biasa...tetapi bila masuk hari kedua sekolah aku kena pindah ke tabika lain sebab kawan aku tu nak bersalin..dan dia da pun bersalin dapat anak kembar..tiada apa sangat bulan-bulan awal-awal ni...kerja ..meeting...bengkel macam biasa..aku dengan mR hati pun macam biasa..dan sedih bila akk ipar aku keguguran..tak ade rezeki lagi..harap-harap adalah tahun depan..amin..:)

bulan 4-5-6
ok bulan ni aku da dapat beli kereta alhamdulillah...walaupun aku dengar orang kata macam-mcam tapi aku pekak kan telinga..sebab aku tak guna duit dorang aku tak susahkan hidup dorang kan...azam aku tahun lepas akhirnya berjaya walaupun aku tak dapat beli kereta baru..alhamdulillah... bulan ni juga macam-macam cemuhan aku dapat....padahal aku rasa aku tak buat hal dengan orang lain...benci okey...

bulan 7-8-9

 bulan ni da mula puasa dan raya...mR hati kena kursus... 6 bulan...lama sangat kena tinggal..dalam kepala masam tu mesti dia sibuk tak dapat la nak jumpa...raya semua...tapi hakikatnya..aku masih boleh beraya dengan dia..keluar dengan dia..ya kursus tapi ada kelepasan untuk bercuti dan contac aku....ok lepas je raya banyak sangat aktivit..dan bulan ini juga aku pindah balik ke tabika asal semula..alhamdulillah..tapi masih banyak lagi cabaran yang aku kena tempuh lagi-lagi tahun depan...

bulan 10-11-12
ok dalam blan ini aku rasa banyak sangat perkara yang berlaku kepada aku...masa hari raya haji seperti yang ade sesetengah blogger tahu...dalam entry ini....aku ikut balik mR hati ke kampungnya di kampung...memang seronok ...dalam takut tapi cuba yang terbaik...alhamdulillah akhirnya mereka sudi terima aku...dalam bulan ini juga aku punya keluarga baru..bukan mertua..tapi ibu dan ayah angkat yang baik sebab aku terlibat dalam aktiviti jalinan kasih..menarik sangat....bulan ini juga mR hati balik dari kursus...dalam bulan ini juga ada seorang misteri yang da tersilap bomohkan sepupu aku sebab tersalah orang..ingatkan sepupu aku tu pakwe aku...orang itu da lama minat aku..siapa punya angkara aku tak tahu..harap-harap dapat lah jawapan secepat mungkin...dan harap sepupu tu baik cepat..kemudian dalam bulan ini juga mR hati da tetapkan tarikh bertunang... alhamdulilah segala persiapan aku da siapkan sikit-sikit...harap-harap semua akn  berjalan dengan lancar..tarikh 26/02...
aku harap segala apa yang aku inginkan akan jadi kenyataan..amin...

amin..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link