"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, November 11, 2011

:: berdebar-debar :: part 4 ( akhir )

ok da episod akhir da citer aku ni..huhu..ok kat kulim kedah tu aku berya haji di sane..makan ketupat palas..rendang..dan tak boleh bla bile mR hati mask usus lembu korban buat sup...loye tekak aku..die masak tapi die tak makan..huhu ..aku ikut dia pergi tengok korban kat masjid ..dekat je antara rumah dengan masjid dia..tak sampai 5 minit je da sampai..tapi yang tak boleh blah dia kenakan aku pi bawa jalan jauh sampai nak dekat 1 jam gak la...pastu belah ptg nye pergi rumah mak anjang die..aku terasa agak keganjilan lah untuk panggilan-panggilan  yang mcam tu..sebab aku kat sini panggil wak,acik,paman,kalau ade pun along or angah..tu je..tapi bile da banyak sangat pangkat aku jadi keliru..huhu

kat rumah emak anjang nye..soalan cepecemas yang dorang duk tanye...

"bila lagi,tahun depan ka?"

huhu aku senyum je la..no komen..kihkih banyak lah soalan-soalan yang aku da target dorang akan tanye..
nama apa,tinggai mana,adik beradik ada bepe..kerje apa..huhu...

mak cik : "ang anak keberapa?"
aku :"anak ke ketige"
mak cik : bagus la tu onw(mR hati ) anak ketige jugak..
aku : saya kene lepaskan abang sy yg tak kwin lgi tu..hihi
mak cik : tak yah tungguh deh..cepat-cepat la..huhu

tunggu mR hati bersiap..nak pi jalan-jalan hihi


korban lembu 9 ekoq

ni nak pi solat hari raya...time ni aku tak mandi lagi..tp die da pot pet suh aku mandi..haha..sejuk kot nak mandi hihi



raya kat giant kot..haha sebab semua tempat n kedai tutup..tak tahu nak g mne lagi..dengan hujan pun..

antara anak buah mR hati..aku lupe namanye huhu


bakal suami..huhu die memang sabar layan karenah anak buahnye..tak lah anak sendiri nanti macam mane kan huhu

ni da siap-siap nak balik ke Selangor happy + sedih
sebab ain ni duk naggis je aku bunyikan plastik tu bagi die senyap haha

saat akhir dengan ain...
ok untuk terakhirnya...akak dia pesan...

"mai datang lagi na"

sedih kot nak tinggal..huhu tapi ape-ape pun aku seronok sangat bila semua ahli keluarganya suka dan alhamdulilah mereka boleh terima aku seadanya..

untuk abang....ayg sayag abg selamaye :) terime kasih bawa ayag pi jumpe emak abah...samapi emak demam-demam..huhu

No comments:

mai-mai tukar link