"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, November 12, 2011

:: masa da semakin dekat ::

ai ai semue..dalam kesibukkan aku berkerja dan banyak sangat event yang aku kena datang..aku kene selit-selitkan hal peribadi juga..erm mR hati bagitahu dengan kakaknya tanpa bincang dengan aku dulu..pasal hal bertunang...erm memang agak terasa..nampak macam mudah kot...mR hati bagitahu yang kami akan bertunang awal tahun depan...masa macam da suntuk ok...sekarang da bulan 11..ape-ape pun belum buat lagi..memang orang kata masih awal..tapi kalau da dekat nak beli barang semua serentak..kopak la bank aku macam ni..
aku kalau boleh nak beli sikit-sikit tak adalah terasa sangat kot duit tu...ok sekarang x mo merungut-rungut panjang lagi...huhu...
sat g aku nak buat senarai semak apa yang perlu buat untuk bertunang nanti...
seriusly aku nak bertunang?macam tak percaya...



tapi aku haraplah tiada masalah atau halangan untuk kami teruskan semua majlis ni..amin

No comments:

mai-mai tukar link