"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, November 12, 2011

:: checklist bertunang ::

 ai ai..jom cheklist untuk bertunang........

tarikh : belum ada kata putus .. (awal 2012 )
hari : belum ada kata putus.. (awal 2012 )
masa : petang ( tak pasti )
tempat : rumah aku 

pilihan warna tema untuk bertunang tak ada kate putus lagi 


cincin bertunang dan merisik - cari akhir bulan 12

juru cakap untuk wakil emak abah aku dan mR hati - tak tentukan lagi


barang hantaran

For Him

1 - sirih junjung - buat sendiri
2 - buah - buat sendiri
3 - manisan - tempah kek or cup cake
4 - wallet+ bell -
5 - kek lapis masam manis -tempah dengan mak cik
6 - mintak cadangan7 - mintak cadangan
- kain pasang
- set mandian


For Her

1 - cincin tunang & cincin merisik - on the way
2 - sirih junjung
3 - manisan
4 - buah
5 - mintak cadangan
-kain pasang
-set mandian

lain-lain

  • makeup - masih tercari-cari MUA yang best-best huhu
  • baju - beli yang da siap je...baru nak cari (akhir bulan 11 o awal bln 12 )
  • tudung + veil - cari masa beli baju
  • kasut - da ade da.. done
  • bunga tangan - tengok macam mana
  • op?? - ni mungkin sendirian berhat je kot..huhu done
  • mini pelamin?? tak pasti dan mungkin tak ade kot..membazir je 
  • bilik - cat baru
  • dulang dan lapik dulang hantaran - emak uruskan
  • makanan - emak dan sedara mara yang uruskan
  • khemah - sewe sebuah
  • jemputan sedara mara dan kawan rapat

ok tu cek list untuk bertunang,,nanti da beli sikit-sikit..update lagi...banyak lagi yang perlu dilakukan....arghhh



No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link