"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, November 11, 2011

:: 11.11.11 ::

salam..ai ai korang semue..mesti semue tengah sibuk update pasal tarikh hari ni kan...jatuh hari jumaat plak..11.11.11...sebenarnya tarikh ni tak la ape-ape bagi aku..just no yang cantik serta tarikh yang menarik..ok bagi aku pada tarikh yang cantik ni... yang tak menariknya hari ni..suara aku hilang untuk kali yg ketige untuk tahun ni je..kedua yang tak menarik kena kuar duit n bayar semua hutang orang..haha....itu je..yg tak menariknye..
yang menariknye bile....mR hati bagitahu bende ni.....

" syg nak bagitahu ni..mak abah memang suke sangat-sangat kat ayg tau "

seriusly aku memang terkejut sangat....gembire tu tak ley nak digambarkanlah..keluarge die pun memang  baik je dengan aku...dan berite gembire lagi bile..dengan seriusnya Mr hati mesej ni,,

" abg gembire sebab emak abah dan semua suka kat ayg dan abg nak bertunang n kahwin dengan ayg..syg ayg.."

ya 11.11.11 ade kesesakkan...kegembiraan...

anda semua bagaimana plak?...ce citer sikit...hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link