"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, December 29, 2011

:: SIAL ::

ok ai semua blogger...penat ri ni...ae je aktivit aku kan..ok aktiviti tu akan aku cerita bila aku da masukkan gambar ok...
ok begang tak bila kita duk borak-borak tiba-tiba orang mencela...
"sial ko"

huhu memang kurang ajar kan kata-kata itu...bagi aku memang aku akan terasalah lagi-lagi benda yang tiada kaitan langsung...

ok tadi baru je sekejap aku sound sepupu aku...memang sekarang banyaklah benda-benda perkataan yang kurang sopan dan lain-lain terkeluar..
macam aku ni PANTANG dengar benda-benda macam tu lagi-lagi orang yang dekat dengan aku..memang aku berangin...
jadi aku ceramah la kat sepupu aku tu...pastu dia kat..
"ala kakak nakceramah plak"
ok budak itu sekolah agama okey..tapi perangai..aduhai....

tak ade lah bila cerita-cerite tetibe je.... "sial ko,sial la"
aku tak tahu tang mana yang sial tu.... dalam cerita yang dia dengar tu..

baik ke benda tu?

apa korang nak aku buat?


ok bye

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link