"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, November 30, 2011

:: bila rindu ::

erm ai...bila rindu datang aishk tak dapat nak kate la...
walaupun da biasa kena tinggal tapi hati ni kadang-kadanag tak kuat nak tanggung kerinduan tu..
kalau sibuk ye la tak ingat pun kat mR hati tu...sibuk betul la sampai tak berbalas mesej tak terjawab call..tapi kalau tengah boring-boring tak ada kerja...adeh rindu tu yg menjadi teman..sakit....

luahan hati..
insan rindu..............

abang..sayang rindu kat abang...
rindu sangat..
tak tahu kenapa hari ni rindu sangat..
nak sms tak boleh..
nak call lagi la tak boleh....
ye syg ingat pesan abg...

"kalau ada ape-ape mesej je,rindu pun mesej je,abg pasti akan baca tapi untuk balas mungkin lambat atau tak balas"

tapi syg tak nak buat semua tu..sebab takut menggangu....
syg tunggu abg balik macam selalu syg buat..macam dulu juga syg buat...
syg ingat lagi kata-kata abg mase besday syg ri tu..


"abg teringin sgt nak jumpa syg ari ni..tak tahu kenapa..abg tahu abg tak berapa sihat..tapi lepas jumpa syg sakit tu menjadi kurang"


syg rasa terharu pun ada mase tu..rasa nak naggis pun ada... harap berkekalanlah hubungan kita ni...amin...
makin lama makin sayang..




luv is cinta..
ayaq mata kuar da sikit-sikit....
rindu sangat............................

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link