"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, November 29, 2011

:: yeh da dapat ::

ai semue...semalam setelah penat berjalan ke nial 3 terus pergi ke nilai 1..semate-mate nak cari baju je..tapi hampe sikit sebab baju idaman tak dapat..tapi dapat la warna yg diidamkan..hihi
tak kesah la tu janji murah...murah tak la sangat kan..

bawak budak kecik ni..adeh..lengguh nak dokung huhu


sanggul n baju...nanti da pakai baru tunjuk

pastu tadi pi GM Klang..pi cari bende yg duk melekat kat tudung tu..aku pun tak reti ape namenye..sanggul kot...tapi ntah la..huhu dapat da..tudung pun dapat da..nak cari veil je yg cantik..murah dan simple...macam-mcam kan...
semalam da terbeli juga bakul untuk buah..hihi tangan gatal kan..hihi
emak ana suh beli sekali bunga-bunga n xceseri untuk hantaran tu..tapi ana tak beli pun.macam awal lagi je kan..bulan depan la kot beli..

chekclist

tudung - done 
anak tudung - done
baju tunang biru - done
veil - not
sanggul - done


ok untuk bulan ni da settle cari barang...bulan depan tak tahu nak cari apa lagi..hihi
minggu ni aku kena tinggal lagi dgn mR hati...sedih....baru je contac 3 hari..kene tinggal seminggu..
pastu balik dari hutan rest 2hari..masuk hutan lagi 2 minggu..lepas tu merdeka...tak sabar nak tunggu dia habis kursus..
ayang akan setia tunggu abang balik :)

luv is cinta

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link