"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, November 30, 2011

:: kawin lagi ::

ops da start cuti sekolah..sekejap je kan...tiap-tiap minggu ada je jemputan kawin..bukan tu aje bertunang pun ada..tak kurang hebatnya yang berkhatan or bersunat pun ramai berlumba-lumba..kalau buat kecil-kecil boley terima lagi..tapi la ni da macam orang buat kenduri kawin meriahnya..ishk...

 ok ni jiran aku yang kawin semalam...selamat pengantin baru.. :)

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link