"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, October 16, 2011

:: tak mengaku da kawin ::

huhu kecoh minggu lepas bile ade pergaduhan suami isteri kat pantai..gile malu..bile sang isteri mengaku bujang dan keluar dengan lelaki lain kemudian sang suami dapat tahu sang isteri curang..terus dapat penumbuk si teman lelaki sang isteri..siape yang patut bersalah dalam hal ni...wahai isteri setia lah pada si suami walaupun suami tu bermasalh..ni pi main kayu tige bt ape..tak pasl-psal org yang tah tahu ape2 jadi mangse..isteri kamu tahu yg kamu ade anak sudah..malu lah..
sedarkan diri masing-masing...
kalau die tak layan mesti tak jadi kan...

2 comments:

Fahz said...

adess..prempuan smakin maju dn berani..hehehe :)

Azura Mendezz said...

dah byk sgt kes xmengaku kahwin ni dear..
ramainya dh kantoi baru nak ngaku..
pastu dilemma xmemasal..
sana sayang..sini cinta...sinun nafsu..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link