"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, October 17, 2011

:: sudah besar kepala ::

salam ai semue selamat pagi...hari ni aku berpuase sunat + puasa ganti :) nak gak bagitahu tu...+ juga nak kuruskan badan..haha boleh ke?semalam da melantak banyak kuaci..hihi
ok tajuk tu cam hebat sangat ..padahal tak pun..ni semua bila ada orang yang tak puas hati dengan tugas yang diberikan dan gaji yang die perolehi...ade sorang makcik ni pertikaikan kerja aku..aku agak pelik la..die kate aku ni tak buat kerje langsung..mana die nampak aku tak buat kerje pun aku tak tahu..tapi memang dia agak tak puas hati dengan aku banyak sangat lah..aku tak faham betul..sedangkan yang buat semua dulu pun aku..bila dia masuk kerje die pertikaikan kerja aku..siap buruk-buruk kan nama aku lagi...
ni kira aku luahkan perasaan aku lah...hihi
sekarang mak cik tu malu sendiri nak jumpa aku.padahal dia yang duk nak menegur je,,nasib dia tu mak cik aku stil hormat dan diamkan je..bukan diam kerana kalah diam sebab mengalah..malas nak bising-bising..lagi satu die pertikaikan gaji aku..dia kerje bawah aku..masing-masing ada tugas yang di berikan..jadi bila duk pertikaikan je bila dia nak buat kerje die bila aku da buatkan kerje die..tak faham la..ok da.

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link