"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, October 19, 2011

:: pahit manis ::

selalu dan kadang-kadang kite dengar ramai suke tengok mat-mat tarp ni kan...askar-askar la lebih-lebih lagi..hensem la..kacak la ..taf la..semue la bagai..tu bagi perempuan yang tak ada atau belum ada pasangan dengan askar ni,..
bagi aku yang punye pasangan dengan askar ni...banyak pahit dan manis nye..bukan senang nak jadi pasangan dengan askar ni..tapi tak susah juga nak jadi pasangan asakar ni..huhu macam mane tu..pening..hihi

ok kiter citer manis dan  pahitnye berpasangan dengan anggota tertera
1 > bukan mudah nak jumpa selalu..hanya dengan hp..mms..calling..sms ...3g..skype..publicphone or ape-ape shje alat komunikasi yang boleh buat untuk kami berhubung
2 > selalu kene tinggal..seminggu mesti ada sekali walaupun tak kerap..setahun mesti banyak kali kena tinggal..paling lama setengah tahun..
3 > mereke ni kalau da bekerje nak ingat kite kene tunggu betul-btul kerje mereke setle..
4 > bila kita berpasangan dengan mereke ni..kite akn dengar  macam-mcam orang citer yg tak baik..ade simpan perempuan la..playboy la..
5> bagi aku..mereke ni mengajar aku lebih banyak bersabar..kalau buat kerje tu biar berkomitmen
6 > biar jarang jumpe..baru ade kenal erti rindu kat seseorang
7 > kasih sayang mereke yang mereke tunjukkan walaupun tak romentik macam lelaki lain..tapi ade satu benda kite akan rasa istimewa sangat..org yg ade pasangan askar je tahu pasal ni..hihi
8 > tak semue askar itu playboy..sebab mereke juga manusia biasa..
9 > mereke rajin
10 > mereke akan sentiasa fikir masa kehadapan..
11 > kite kene berkongsi dia dengan negara..sebab mereka kan menjaga keamanan negara
12 > jimat bukan kedekut sebab kalau pergi kursus banyak gune duit sendiri



ok tu serbe sedikitlah..nak share kat korang.
.tapi ingat macam mana baik pun rancagan kita..baik lagi rancagan Allah untuk kite..


ade sesiapa lagi kekasih armor...or isteri armor..ley r share kat sini...nak tahu pengalaman korang pula..:>


luv is cinta

2 comments:

rara pinkmafia said...

janji dye ikhlas =) semoga tabah.hehe

ana raisya said...

ya...insyallh...yg thu ihls x iklas Tuhan je..harp2 tbh la :)

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link