"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, September 13, 2011

:: resah tanpa awak disisi ::

awak kata saya tak risau kat awak..awak tahu tak hari-hari saya dok fikir awak..bawak moto pun kadang-kadang dok berangan...aishk gila betul..saya gila kan awak..haha kelakarkan..
tapi malam tadi awak kata awak nak gantung diri...awak gila la...awak gila kan saya sampai sanggup buat macam tu..mengucap awak..saya masih perlu awak
saya baru sedar dan awak pun baru perasan yang awak memang perlu saya disisi...saya pun macam tu juga..awak perasan tak itu semua..cuba kita tak berhubung untuk seketika ...mesti kita mencari-cari antara satu sama lain...perasan tak awak..kalau dulu tak berhubung sebulan 2bulan tiada masalah pun..tapi itu dulu dan sekarang..........
awak perasan tak kita sayik bertengkar je..dulu tak ada pun macam ni...kalau nak kata bergaduh tu memang susah sangat tapi sekarang pantang salah cakap sikit antara kita pasti nak bertengkar...saya penat saya juga tahu awak penat..tapi awak kenapa mesti nak berlaku pertengkaran seperti ini..kenapa kita tak boleh kawal nafsu marah kita...
erm setiap kali bertengkar pasti air mata yang teman kita awak..mungkin kalau airmata boleh bercakap mesti dia kata dia penat juga...:)
saya sayang awak tau...saya tak nak kehilangan awak...kalau saya marah kat awak sebab saya strees sangat dengan kerja sampai terbawak-bawak untuk termarah awak..kenapa awak da tak faham saya sekarang...dan juga mungkin antara kita tak nak mengalah..ego awak terlebih tinggi dari saya...
kalau dulu mungkin awak banyak mengalah dan buat kita jarang gaduh tapi sekarang saya yang mengalah ...jadi bila saya yang lambat mengalah mungkin ni la salah satu punca kita bertengkarkan sayang..semua salah saya....salah saya... ape ape punlah..

kenapa kadang-kadang saya da tak kenal dan tak faham awak.... kenapa saya mesti menanggis selepas kita bertengkar..kenapa tak menanggis semasa saya bertengkar dengan awak....
awak..saya nak jadi seorang yang kuat depan awak..tapi saya perempuan yang lemah dibelakang awak....
kenapa la.....
makin dekat masa makin banyak dugaan...

saya resah tanpa awak disisi saya..dihati saya..dimana-mana ada awak...

luv is cinta


sedih :(

2 comments:

Kancil 8349 said...

As Salam

Kancil mengajak kamu menyertai segmen Kancil..Kalau sudi joinlah...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

terima kasih dan Kancil menghargai

whitecappuccino said...

jangan sedih2..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link