"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, September 12, 2011

:: kenapa nak doakan macam tu sekali ::

salam semua..hari ini hari yang menyakitkan hati sungguh..kecewa dengan rakan-rakan...susah bila orang yang tak senang tengok kesenangan kita....ok tgk ni...


sampai kebahagian orang pun didoa macam tu..apa lah nasib.... kita kena usaha..bersabar dan tawakal...kita manusia yang lemah..sebaik-baik perancagan lebih baik lagi rancangan DIA untuk umatnya....

itu salah satu contohlah..nilebih teruk lagi bila nama aku dok dijaje kesana-kemari..aku tak burukkan nama ko kenapa ko burukkan nama aku..aku tak faham betul lah....



da la menyapah

3 comments:

Yumida said...

sll jgk tgk org yg luahkn perasan isi hati usus limpa kt fb...ayat2 yg bertaburan ekot sedap mulut die jer...kengkdg terfikir gak...diorg ni x malu ker jd tayangan umum...diri sndri yg menjatuhkn maruah sndri dgn kata2 sebegitu..konon2 nk cri tukang support kasi panas smpai hangus la kisah si A ni. bende2 ngarut gini x pnh n x harus dilyn pon...biar jer die syok sesorg caci maki lam fb..nnt2 pandai la die sndri malu

actually pnh trjd kt adik sy...mangsa..so biarkn diorg ni...klo di layan bikin hati gua panas..so cool jer la..biar jer..

Dylla Abas said...

hmm..selalu dgr org ckp mcm tu "dh tunang boleh putus..dah kawen boleh cerai.." negatif je semua tu.patutnya doa yg t'baik.kan happy kalau dapat tgk kawan2 happy :)

p/s : wish u all de best buddy (",)

ana raisya said...

sush klau ramai org cm tu..tp yg pting diri sedri kena kuat..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link