"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, September 13, 2011

:: ni pun nak masukkan gak ::

salam ai u all....sihat ker...erm kalau tgk entry aku bulan-bulan syawal ni dok bersedih je kan..ye memang bersedih sangat-sangat tau....erm nak hilangkan sedih jom tengok ni...

suku dari penuh
belum kawin lagi ok..tunggu giliran..hihi
best family
hei

i yang bt semue ni...ade brani???
nape?

dgn mak.cik sedare yg baru nak senyum :)

raya di mcd
sekarang berlime..x lame lagi tak tahu la...kwn2 sekolh
ehem..sampai gak rumah


No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link