"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, September 30, 2011

:: main tarik tali ::

sebulan da kami dok main tarik tali..bermasam muka macam cuka...x de happy-happy..walaupun jumpa..tapi bile sampai rumah je dok bertekak lagi...tak ada benda lain semestinya pasal perempuan...the and senyap macam tu je..dan buat kami 2-2 jadi x betul...monyok..muke sedih...tumpuan da hilang...dan sebagainya...lepas tu malam tadi kami buat kata putus.....

mR hati : x de mood langsung nak kursus...study dalam kelas jd hilang tumpuan..
aku : rasa malas nak bertunang..nak bertunag macam x nak bertunang je..
mR hati : nak tarik diri dari kursus la ape nak jadi pun jadi lah..
aku : nak cari salah orang n nak buat org rasa serba salah la tu..aishk..sampai bila nak macam nie?ayg syg sayang..
mR hati : sayang pun syg ayg..
aku : buke buku baru..tapi ayg ambik masa nak lupekan..
mR hati : ok

tgk tu macam tarik tali kan..aku ingat dia nak pujuk ke ape...tgk2 aku yg kena slow talk balik dengan dia..
actually aku akan kalah bila cakap dengan dia...walaupun dalam keadaan gumbira atau bersedih..atau memang salah die o memang salah aku lah....memang akan kalah....tak tahu kenapa..maybe rasa hormat tu ada...sebab dia tu mule-mule aku ibaratkan dia seperti kawan...lama-lama jadi cam abang..dan sekarang bakal suami plak...jadi macam mana berlaku pun aku ada rasa hormat kat dia..gaduh cam ne pun aku akan kalah dan akan mengalah (:

kawan+abang = suami :))


semoga tiada lagi dugaan yang mecabar kesabaran dan mengeluarkan kata yang tidak boleh di tarik balik...semoga akan berjalan dengan lancar selepas ni..amin..

No comments:

mai-mai tukar link