"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, September 30, 2011

:: kerete kebal di jalanan ::

wei wei aku nak jadi cam orang kebatakkan sekejap..bila aku baru je jumpa something difrent dari kereta lain.. tadi time balik keje r nampak,di jalan raya yang penuh sesak dgn kenderaan dan orang-orang lalu lintas serta lampu isyarat yang berperingkat-peringkat..ingatkan x dan nak nampak..tgk ha depan mata je...tapi kejap je la...sampai la ni seperti tidak percaya..hihi....memang teringin la nak tgk kat depan maat serta bergerakkan kan...tu yg teruja...
ape ko ni mengarut dari tadi..ok-ok tgk pada tajuk entry tu.....
"kerete kebal dijalanan" yes aku nampak tadi...haha batak di situ...of coz la sebab pertama kali nampak...n than cpat2 msj mR hati..adekah dia yang bawak kerete tersebut...hahaha pastinya tidak la jawapannya..sebab dia tengah kursus kan..next month baru masuk hutan untuk menembak...
memang la selalu kita akan namapk di depan tv...tu pun time ade pertunjukkan x pun hari merdeka...pasti ade lah..kalau kita pi PD kadangkala akan ada kenderaan ni dijalanan..tapi yang aku nampak ni di banting...huhu...

tadi nampak yg cam ni la beih kurang tapi dia x berantai..dia beroda..






mR hati bila lagi nak balik....

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link