"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, August 12, 2011

:: tahun ni nak cari kain putih ::

ai kembali lagi..tahun ni aku bajet nak cari baju warna putih..tapi tak dan plak...huhu tahun depan kot kalau panjang umur..tak pun bulan depan..minat sangat putih tetibe sebab nampak cam suci je..

kadang-kadang kita selalu tengok time baju warna ni dipakai bila tibe waktu
nikah,adat istiadat tentera..serta kematian...dan juga katam alquran..

hari tu ada belek-belek baju putih..tanya-tanya harga lah tak de niat nak beli..semue kain yang aku pegang warna putih..hihi
dan member aku duk cakap dengan aku..

"ana,ko nak mati da ke,dari tadi aku perasan ko pegang kain putih je"

huhu..

mati itu pasti...persediaan itu pasti ada....

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link