"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, August 12, 2011

:: aku perlu dia ::

aku perlu semue orang untuk kuatkan kembali semangat aku ni r...
semalam memang sedih sangat...tak nak citer kat sini takut ada yang terluka...
bila lepas magrib semalam doa banyak-banyak supaya dikuatkan hati,dicekalkan iman,dikuatkan kesabaran..kemudian baca yasin serta surah-surah pendek..alhamdulillah kemarahan yang ada sejak 2 hari lalu beransur-ansur pulih hingga sekarang..memang tak ley di auta kan lagi yang ayat-ayat alquran itu boleh sembuhkan orang yang sakit..serta pelbagai jenis penyakit...

erm...aku perlukan emak..emak untuk semua nya..semalam lepas baca yasin.emak duk panggil aku...dan pujuk aku baik-baik..sebab emak je tahu macam mana perangai aku..hati yang mudah tersentuh ni payah sikit..hihi
aku bukan jenis yang keras hati..marah cam ne pun aku..paling kuat aku akan tengking orang-orang yang buat aku marah tu..tak pun aku duk menanggis sorang-sorang...dan solat aku juga ditemani tanggisan...

aku juga perlu mR hati..ye semalam lama jugak duk menggis dengan mR hati tu..sampai dia sendiri tak keruan...duk suruh sabar je..lastly dia cakap..naggis lah puas-puas dulu pastu baru cerita...n than bila da nanggis baru lah cerita..mula next week dia ada kursus sampai bulan 12 plak tu..lama sangat....
kalau jadi pape kat aku cam ne lah..kat siapa lah aku nak ngadu lagi....

mr hati : ayang,papa ada kan...
aku : jauh..kalau ada pun..
mr hati : jangan nanggis kalau papa tak de,simpan nanggis tu dulu..tunggu sampai papa ada nanti baru nanggis okey..jangan nak nanggis dengan  orang lain plak..3 bulan je pun..sabar ye...
aku :................................teriak lagi kuat..:}
mr hati : da la tu..sabar lah...syg tu mengalah je la..jangan ikut hati sangat.. aku : ye la..

 mr hati :....ayang..papa ade ayang je sorang..susah senang dengan ayg sorang je papa cerita..jadi tak kan papa nak biarkan bakal isteri papa ni buat semue sorang-sorang..papa sayangkan ayang....
aku :(terharu disitu,tapi sedih gak lah)..terima kasih.. ayang pun sayang papa juga.

mR hati je yang selalu sabar je dengan perangai pelik-pelik aku ni r..cakap merapu cam ne pun duk layan je..haha

terima kasih sayang......


luv is cinta

2 comments:

Freaky said...

huhu sabar.. tabahkah hati.. cuba berdikari :)

ana raisya said...

ye cube lah utk berdikari ni..tp kdg2 nak jugak ade someone...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link