"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, August 12, 2011

:: day 26 - 15 fakta tentang anda ::

cabaran bersambung kembali....15 fakta pasal aku....weit cam banyak je....huhu cam ne aku nak memfaktakan ni..hihi....
1-  aku ni seorang yang pendiam pada awalnya...bila orang tak kenal akan kata aku sombong..tapi bila da kenal...pasti akan kata aku ni gile-gile..huhu tak cam terfikir diwaktu perkenalan dulu..hihi

2- memiliki satu je lesung pipit..hihi orang semue dua aku je satu..jadi cikgu aku dulu duk kata tu lesung batu..hihi

3- suka sangat senyum huhu..sesiapa yang pertama kali nampak pasti akan terpesona..haha..ye la muke masam tetibe je senyum pasti nampak lagi comey..ahaks.. aku puji diri sendiri disini okey...haha

4- sangat tidak suka orang yang suka bazir masa aku...dan suka buat aku menunggu..orang tunggu aku tak pe..jgn aku tunggu orang..cukup pantang sekali..hihi aku sangat-sangat menjimatkan masa..

5-tak suka masuk campur hal orang..tapi kalau orang duk dok meyibuk hal aku,,,,siaplah...

6- suke belanja orang makan..makan je la..ayaq bayaq sendiri..huhu

7- sangat berkira dalam semue hal kecuali makanan

8- lahir pada bulan november...26 november..sama tarikh lahir dengan matan PM kite yang ke 5...siapa? cube teke..huhu

9 - suka mendengar lagu...apa-apa sahaja jenis lagu..kecuali lagu-lagu yang aku sendiri tidak faham maksud..yang aku selalu kata tu lagu orang gila..haha

10- senang bagi nasihat kat orang..dan member kata aku matang dalam membuat keputusan..sebab aku ni anak perempuan sulung...kalau ada problem insyaAllah boleh selesaikan dengan bagi mereka nasihat...walaupun kadang-kadang diri sendiri tak ternasihat..hihi..bolehlah dengar rintihan orang..hihi

11- mudah tersentuh..mudah menanggis..lagi-lagi kalau ada kematian..cerita-cerita sedih..dan perpisahan..orang duk kutuk aku...

12- tak suka sangat shoping..if beli something barang tu. "ambik dan bayar "..tak suke belek-belek terlalu lama...

13- tak suka melipat baju..huhu abislah kalau bakal mak mentua ni duk baca blog aku..haha

14- seorang guru yang senang sangat untuk marah dan cool semula kalau seseorang murid buat lawak..dan akan juga  berpisah dengan murid -murid yang lama untuk pindah ke tempat lain...sedih..:(

15-dikenali dengan nama 'ana' , "raihana" ,dan 'ana raisya'...


sekian....
ni semue fakta okey...sila percaya...hihi



luv is cinta
10 -

No comments:

mai-mai tukar link