"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, August 12, 2011

:: merajuk,x nak update ::

 salam u olls....harap semue steady lagi bulan puasa ni....mesti da ada yang sibuk buat persiapan raya kan..tapi aku,satu ape pun tak buat langsung..huhu
berbalik pada entry...............
siapa yg merajuk tu bagai..ngade-ngade betul..huhu
aku lah tak update blog..sebab aku merajuk..merajuk dengan ramai orang.jadi tak berupdatelah blog aku ni..
cabaran 30 hari tu pun tergendala..kire terbatal la..tapi aku still nak sambung jugak..hihi tak kire...
aku baik merajuk ni pun sebab emak aku duk pujuk..mR hati pun duk pujuk n dengar bakal istri die duk menaggis..ha ha..kadang-kdang segan..tapi tak nak pendam-pendam..jadi bila diluah pasti aku duk naggis...ciwek betul..huhu...

k luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link