"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, August 21, 2011

:: persiapan raya ( 2 ) ::

hari ini hari ke 21 kita berpuasa..cepatkan masa berlalu..
tapi aku still cam ni lagi..hihi..
gumuk....turun 4kg je wei....nak turun banyak lagi..cepat la..tapi tu lahai...mulut dok nak menguyah je cam ne la...hihi

ok persiapan utk peringkat kedua telah aku lepaskan hihi..dengan menshoping tudung serta kasut raya...tahun  ni x ada beg raya lahai..hihi
duit raya untuk sepupu sepapat pun aku da setlekan tukar...just nak letak dalam sampul duit raya je..hihi

untuk baju raya ade 2 pasang lagi x dan nak ambik kat toiler...next week kot baru ambik..hihi tak sabar pulok..

untuk mR hati yang dicintai..da da la tu kursus..kita nak raya da nie..cepat cepat kemeh beg balik kampung..hihi




luv is cinta

1 comment:

dylla abas said...

owh..bestnya dah siap shopping..!! pastu ni mesti dah x sabar nak raya la ni kan? kan? kan?

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link