"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, August 21, 2011

:: duit raya ::

berapa duit raya yang korang penah dapat time raya kecik-kecik dulu ??
musti banyak kan...
dulu aku ley dapat lebih rm200 ringgit..dengan pergi rumah ke rumah...
eh tu dulu okey...

tapi semalam dengan mendengar ceramah kosong je aku dapat duit raya rm200...peh best gile...bt la selalu hihi..
ade member kate x malu da besar dapat duit raya lagi...eh bagi aku plak..rezeki jangan ditolak kan..hihi
jadi ambik je la..hihi syok...

okey.....ari ni aku tak buat ape pun..semue benda da setle..hantar kuih kat kulim pun udah..jumaat ri tu...hihi




 aku kirim dengan abg aku..sebab die nak pos ke terengganu rumah awek die..ha nampak bakal-bakal menatu emak abah aku semue dok jauh-jauh lahai..haha
aku bukan sahaje bagi kuih raya..tapi songkok dengan butang baju melayu..naik kan aku..hihi setiap tahun bagi something kat mR hati....memang setiap tahun aku akan bagi..tahun ni tahun ketiga..tak tahu la kenpa ..da jadi cam kebiasaan..hihi





  luv is cinta




No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link