"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, August 25, 2011

:: berbuka puasa bersama rakan-raan sekolah ::

salam...ai semue orang..lama aku tak update blog ni...sebab banyak sangat masalh kat tempat kerja tu...lepas satu satu..tak habis-habis dari hari pertama puasa lagi...la ni da 25 ramadahna..Allah tu maha kuasa nak menguji hambanya supaya bersabar...banyakkan bersabar..tapi tu la kita insan hina lagi lemah...sesabar mana pun pasti akan terluah juga....

ok berbalik pada tajuk entry aku hari ni...aku berbuka puasa dengan kawan sekolah hari ahad lepas..wa lama da tu baru kesempatan nak bercerita..walaupun tak ramai tapi tetap meriah gak la..hihi..


ni mR hati punya cinta hihi

ain,ani dan anak buah ani

suku dari makanan yg kami order

ni kawan rapat la...aku,mamat n pak ustaz zamizan :)

aku  n ain yg gile gambar hihi
kepada rakan-rakan yang lain minta maaf la ye sebab tak ade gambar korang..sebab korang pun tak ade kan..hihii.....




luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link