"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 19, 2011

:: tak bagi 100% kepercayaan::

seorang sahabat karib cakap cam ni..

sahabat : ana,sya da tak sayang ko ke?
aku : nape ko tanye cam tu..
sahabat : ko nyanyi lagu tu..

time ni aku tengah nyanyi lagu kisah dongeng yg stacy nyanyi tu....
"Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja"

aku : ko ni....erm buat mase ni aku tahu dia sayang aku..tapi kalau tibe-tibe die berubah hati..aku serah pada Tuhan...(sedih di situ,takut aku kehilangan die ) ko saje nak uji aku kan....
sahabat : hihi ko takut erk..
aku : siapa yg tak takut...erm aku berserah je la..tapi sejak peristiwa silam aku dengan dia dulu..sampai sekarang aku tak bagi kepercayaan 100% kat dia..
sahabat : bagus la kalau cam tu..



terus terang kalau dia bukan takdir aku..jangan bagi kami berhubung dengan lebih lama lagi...
tapi jika aku tulang rusuk kiri dia..cepatkanlah urusan kami untuk bersatu...janganlah perbanyakkan lagi dugaan ini.....
erm...sebak tau..



luv is cinta

1 comment:

Anonymous said...

Hі tο еvery , aѕ I am trulу keen of reading thіs blog's post to be updated regularly. It includes fastidious material.

Feel free to visit my page; Read More

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link