"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, July 20, 2011

:: day 7 tiga perangai baik anda ::

da 7 hari la....kejap je kan...hii semalam perangai buruk...la ni perangai baik lah...ni nak puji diri sendiri plak...hihi
sape nk puji kalau bkn diri sendiri kan...hihi
ok sifat baik aku yg selalu org tegur....aku suke senyum buat org yg tgk tu sejuk je hati...hihi senyum kan sedekah..jadi kalau ade orang marah aku senyum je la...moga-moga hati mereka sejuk.
Aku ni suke tolong orang...susah cam ne pun aku rasa...aku lebih rasa susah kalau aku tgk org susah mtk tolong...jadi ape yg ade tu aku tolong la..tak banyak tolong sikit pun jadilah...
Aku senang sayang orang...orang-orang dihati aku...orang-orang di sekeliling aku dan orang yang sentiasa benci aku....
Bila kita sayang orang hati kita akan senang dan sentiasa diri dilindungi serta disaynagi..lagi dgn mR hati....kami saling menyayangi...ops terselit juga mR hati tu...hihi sape tak sayang bakal suami...hihi

ok cukup-cukup nanti banyak plak perkara aku nak puji kat diri aku sendiri nie...hihi

luv is cinta

luv incik sarjan...hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link