"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 5, 2011

:: bertunang lagi sorang ::

salam..yuhuuu....walawei....da lama gile aku tak update blog ni..ape habaq sume..baik-baik ja noh...
kerje n jemputan banyak beno....huhu

ok sabtu ri tu..adik sepupu aku bertunang....akiu dapat hantar emak aku je pi..aku tak dapat pi tengok dorang tunag..sebab petangnya aku ada persiapan untuk hari potensi sekolah..

di bawah ni sebahagian dari barang hantaran yang di bagi untuk pihak perempuan

> persalinan baju nikah
> cincin sebentuk
> satu persalinan baju
> buah
> tepak sirih
> kek lapis(buatan emak)
> gule-gule +  sumi






persalinan baju

baju nikah

gule-gule

tepak sirih


semue hantaran emak die buat...tema hijau putih untuk lelaki..perempuan pink silver..
yang hantaran perempuan utk lelaki aku tak tahu ape..tapi ade sebelas...bebalas tujuh...
bincang punye bincang....setahun tempoh yang di tetapkan....RM15ribu wang hantaran.........huhu
kayo pok cik.....

ok ...



luv is cinta

selamat bertunang untuk shafiq...

No comments:

mai-mai tukar link