"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, July 21, 2011

:: day 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami ::

ai..urm adelagi 22 hari da habiskan cabaran ni...erm....
hari ke lapan.....pergaduhan paling teruk yang pernah aku alami....
aku ni jenis malas nak panjang citer kalau hal remeh temeh nie...erm kalau gaduh dengan adik aku hari-harilah...ye la nama pun adik jadi tak sampai 5 minit da baik semula....gaduh dengan mR hati tu jarang sama sekali....sebab bila rasa detik-detik nak bergaduh je...cepat-cepat masing-masing ubah topik tak pun berdiam diri..huhu sebab kalau kita bergaduh macam-macam boleh jadikan..hihi
pergaduhan yang paling  aku tak dapat lupakan...masa aku tingkatan 5..
huh! pergaduhan yg tak sepatutnye berlaku...tapi disebabkan banyak mengeluarkan tenaga bersengkang mata...meletihkan..jadi benda tu menjadi satu isu pergaduhan....
sampai aku menjerit sekuat hati cakap "BODOH!!" dasyat..haha
kalau ingat balik..memang memalukan..tapi geram sangat..
aku geram dengan seorang sahabat ni merosakkan lukisan exam aku dengan tumpahkan air manis ke atasnye..
da la cikgu time tu nak mintak da lukisan tu...bila aku cek detail-detail macam ade tak kena..rupe-rupe nye....hampeh!!...kurang ajar gak lah...da pinjam tapi tak jaga elok-elok..da rosakkan diam je...sape yang tak marah...
orang disekeliling aku juga turut serta marah..yg lelaki pulak....semue seth tan....
uiskh....
tapi sekarang kami da baik semula..aku marah sekejap je cool....
ptg tu member yg aku dok malukan depan org ramai tu....datang mai rumah say sori dan belikan aku kertas lukisan satu buku...
takguna dia belikan kertas lukisan tu..sebab da tak sempat nak melukis pe jadahnye....



tu je la...gaduh-gaduh manje tu besa la...tak serius..gaduh-gaduh pasal pakwe dulu ade..tapi kejap je..malas nak citer sebab tak bertarik rambut pun..haha

aku ni jenis cool..orang maki aku cam ne pun kalau aku pihak yang benar...aku still slow talk dengan org tu..

last-last orang-orang tu minta maaf dengan aku balik..ya la saya tidak bersalah dalam hal ini..kamu yang tiba-tiba serang saya tak tentu pasal..hihi

No comments:

mai-mai tukar link