"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, July 20, 2011

:: tanye perut ::

huhu....tanye perut boleh ke die jawab?

"perut-perut ko lapar ke" hihi
"perut-perut nape ko buncit " iayak !!
ok semue ni x de kene mengena ok....nak citer pasal mR hati aku ni...eh berjiwang sekejap...

mR hati : buat ape tu ?
aku :padam gambar dalam hp...memory da penuh (4gb pun boleh berat hp )
mR hati :gambar papa,ayg buang ke ?
aku :tak buang tapi ingat dalm otak tersemat dalam hati..jiwang sikit..hihi
mR hati: cam ne tu
aku : tanye la hati
mR hati cam ne nak tanye..
aku : erm tanye je la...."betul ke ana ni bakal isteri aku" huhu orang mengandung tu selalu suaminye dok borak dengan baby dalam perut isteri dia padahal bby tak faham ape-ape pun..hihi
mR hati :okey da tanye da...yakin ayang bakal isteri papa
aku : (terpegun di situ) ye ke..
mR hati :pa sayang ayang



kalau tengok cite drama melayu ke china ke...mesti suami atau isteri akan cakap dengan perut yg ade bby..ulang sekali lagi yg ade bby tau..huhu ini adalah untuk rasangan bby yang ada di dalam perut tu..hihi tu sal kalau boleh perbanyakkan dengar ayat-ayat suci alquran...biar bby tu lahir akan terus tetap pendirian kuat imannya dalam islam..huhu
hihi....tengok tu siapa kata askar tak ada perasaan romentik...die juga manusia biasa..hihi
huhu simpan wajah dalam hati..semat diminda...aihk da cam motivasi plak..huuh
saya juga sayang die...

luv is cinta

3 comments:

Unknown said...

Tanya sama perut, dia diam saja.

awEEN said...

romantiknye....hehehe

ana raihana said...

bile lagi kan hihi

mai-mai tukar link