"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, June 7, 2011

:: tak sabar la tu ::

"selamat pagi sayang,suami mama nak g kerja da nie...pa sayang kan mama sangat-sangat "

wa wa..cam suami istri plak...dan si isteri tinggal jauh dari si suami..hiih...cam tu la kami..setiap pagi..hihi...
mR hati je la..aku akan cakap cam ni je...

" pi kerja dulu na"

hihi..ganas...haha...

mR hati ni...pelik sikit..tak kawin lagi dok berangan je aku ni memang istri die betul-betul..x sabar..t sal kalau panggil pun .."isteri papa,isteri abang"..erm..nak romentik la tu..huhu

msa tengah tgh makan mee bandung Muar..hihi..mR hati dok mesej..erm

mR hati : isteri papa makan ape tu?
aku : mee bandung je..
mR hati : makan leklok
aku : gemuk la ayang
mR hati : x pe la kan ayang suke makan..(perli la tu )
aku : ye la sekarang nak makan banyak-banyak..nak nikah nanti baru diet hihi
mR hati : ye la tu
aku : ye la..nanti tak padan plak..gemuk vs kurus
mR hati : tp hati dan kasih sayang kita sepadan la..
aku : (teruja bila baca,betul ke ni ?) ye ke?
mR hati :ye la sayang
aku : ye ke kurang faham n kurang pasti la.. (saje je nak uji die)
mR hati : memang sepadan pun sebab ma sayang pa n pa pun syg kan ma,ma faham pa n pa faham ma..betul kan..
aku : betul kot..
mR hati : kenapa nampak terkejut mama ?
aku : betul ke faham sayang nie ?
mR hati : habis tu siapa lagi yang papa nak faham kalau bukan fahami mama??
aku : terima kasih.....


wa.....hihi..berbunge riang...hihi..walaupun kami jarang berhubung tapi tak bermakna yang kami ni tak faham antara satu sama lain....ye aku mesti faham dengan kerjaya die..faham yang die akan tinggalkan aku bila da nikah nanti..tinggalkan sebab ade kursus tu la kursus ni la..dan die juga akan aku tinggalkan sebab tugas..sama ...hihi..


k luv.......

aku cinta kamu....

3 comments:

Azza Firza said...

alolololo cutenyaaaa, hiks

Awan Biru said...

Wah, romantiknya. Semoga sis dan dia akan bahagia selamanya. Amin...

ana raisya said...

amin...korang doa kan hubungan kami nie...biar kekal sampai akhir hayat

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link